Na powierzchni sklepowej zawsze jest coś nowego do odkrycia, więc ważne jest, aby się wyróżniać! Tak jest również w przypadku kampanii Dallmayr I Love d'Oro gdzie klienci Crema i Espresso d'Oro mogli wygrać skuter i filiżanki do cappuccino. Super zabawna akcja, która miała na celu przyciągnąć uwagę na powierzchni sklepowej. Dlatego materiał POS został w pełni dostosowany do motywu kampanii, wyprodukowano tekturowe Vespas, dzięki czemu każda wizyta w sklepie jest prawdziwym przeżyciem.
Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, a wspierając reklamę telewizyjną i różne działania w sieci stała się wielkim sukcesem!
- Home
- O nas
- Zrównoważony rozwój
- Produkty
-
Inspiracja
- Ekspozytor przyciągający uwagę na powierzchni sklepowej
- Wyjątkowy ekspozytor przyciągający uwagę
- Wprowadzenie produktu Bud
- Wyścig w kierunku powierzchni sklepowej
- Impreza na hali sklepowej
- Wielkanoc; Niech twoje produkty świecą!
- Czy jesteś już gotowy na kampanię Bożonarodzeniową?
- Twoja marka zasługuje na to, by być numerem jeden
- Webshop
- Kontakt