Zamknij się

Wyścig w kierunku powierzchni sklepowej

Wyścig w kierunku powierzchni sklepowej

Wyścig w kierunku powierzchni sklepowej

Na powierzchni sklepowej zawsze jest coś nowego do odkrycia, więc ważne jest, aby się wyróżniać! Tak jest również w przypadku kampanii Dallmayr I Love d'Oro gdzie klienci Crema i Espresso d'Oro mogli wygrać skuter i filiżanki do cappuccino. Super zabawna akcja, która miała na celu przyciągnąć uwagę na powierzchni sklepowej. Dlatego materiał POS został w pełni dostosowany do motywu kampanii, wyprodukowano tekturowe Vespas, dzięki czemu każda wizyta w sklepie jest prawdziwym przeżyciem.
 
Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, a wspierając reklamę telewizyjną i różne działania w sieci stała się wielkim sukcesem! 
 

Najpiękniejsze tekturowe projekty, co 14 dni w twojej skrzynce pocztowej!
Chętnie pomożemy ci
wszystkie pola oznaczone * są obowiązkowe